Pomůžeme vám dosáhnout úspěchu na internetu

jsme SEO optimalizace s.r.o.
Domluvte si konzultaci zdarma na +420 737 666 000
062016
SEO
SEO specialista

Inbound marketing

Inbound marketing je úspěšná online strategie, která si klade za cíl "získat a oslovit" co nejširší skupinu cílených uživatelů s co nejmenšími náklady. Zpravidla bývá největší investicí vynaložený čas a úsilí, nutné k úspěšné propagaci. Protože Inbound marketing spojuje v podstatě celé online portfolio od vyhledávačů (SEO), přes sociální sítě až po PR, tak se jedná celkem o významnou časovou investici, která ale při správné strategii a koordinaci dokáže přinést zajímavé výsledky. Vše je závislé také na obsahové strategii, která je základem pro efektivní Inbound marketing.

Jedná se o jeden z velmi podceňovaných a zároveň velmi účinných nástrojů propagace, který je přímo závislý na správné strategii. Chcete vědět, jaký přínos může mít pro vás, kontaktujte nás.

Co vše zahrnuje Inbound marketing?

Inbound marketing má obrovský rozsah, protože pokrývá téměř veškeré online kanály, které lze využít k propagaci. Spoustu lidí ovšem napadne, že to není žádná novinka nebo revoluční informace. S tím samozřejmě souhlasím, ovšem samotná podstata spočívá ve správné strategii a  zapojení všech dostupných kanálů. Správná koordinace je klíčová.

  • SEO
  • Sociální sítě
  • E-mailing
  • Infografika
  • Webináře
  • Blog
  • Video
  • Diskuze
  • Odkazy
  • PR články
  • Recenze
  • Podcasty
  • Zápisy

Teorie Inbound marketingu

Pokud budeme vycházet z reálných dat, víme, že zhruba 65% návštěvnosti webových stránek pochází právě z výše uvedených online kanálů. Necelých 10% tvoří placená reklama, za kterou, dle statistik adMonitoringu, bylo za rok 2015 zaplaceno více jak 6,65 miliard. V poměru s optimalizací pro vyhledávače, která tvoří 45% návštěvnosti webových stránek a vyjde přitom na polovinu.

Tento obrovský nepoměr nese jednoznačné poslání: "Investujte chytře a efektivně". S ohledem na čísla a výsledky, je pro investici vhodnější investovat do SEO, protože se stejným kapitálem získate několikanásobně větší efekt. Který pokud vhodně zkombinujete s dalšími zdroji Inbound marketingu, ještě více posílíte.

O tom jak využít Inbound marketing ve svůj prospěch, a jak z něj vytěžit co nejvíce, se dozvíte na našem školení.

3 zlatá pravidla Inbound marketingu

Na začátku, pokud nechcete aplikovat metodu "pokus, omyl", je třeba držet se určité strategie, která vám ušetří obrovské množství času. Strategii by mělo předcházet množství analýz, aby byla funkční a úspěšná. Analyzují se webové stránky, klienti a samotný produkt, na základě všech těchto informací se sestaví strategie. S tím vším vám samozřejmě můžeme pomoci (zajistíme pro vás od analýzy, přes strategii, následnou propagaci a měřitelné výsledky, vše potřebné).

I. Buďte nalezitelní

Podstata Inbound marketingu není o tom, zaměřovat se na rychlé, krátkodobé obchody, ale je o tom vybudovat úspěšný marketing s dlouhodobými zisky. Obrovskou výhodou je to, že pro každý kanál můžete použít jiný typ obsahu, formy komunikace i jinou strategii.

II. Obchodujte

Většina lidí zapomíná na jeden důležitý fakt, a to že je třeba nastavit si cíl obchodu, ať už se jedná o finanční prostředky, počty poptávek, případně cokoli jiného, co je důležité pro vaše podnikání. Vhodně zvolená metrika vychází z kvalitní analýzy a strategie.

III. Analyzujete

Neustále vyhodnocování, sledování, měření a plánování vám začne šetřit čas i peníze. Díky správným analýzám dokážete zoptimalizovat svůj prodejní potenciál i výsledky, budete vědět, kde přesně se dá ubrat na činnosti (protože třeba nenese požadované výsledky) a naopak, které oblasti více posílit (protože například generují velké množství objednávek) a podobně.

Nezapomínejte, že úspěšnost Inbound marketingu závisí na obsahu, pokud je zajímavý, unikátní a něčím výjimečný, pak dosáhnete vysoké úspěšnosti.

V Inbound marketingu jde jednoznačně o to být výjimečný, originální (text, zpracování, obrázky, videa, data) a vše propagovat správným způsobem na správných místech.

Ohlédněte se zpětně po svých vlastních nákupních postupech. Koupili jste v poslední době například mobilní telefon? Podle jakých kritérií jste volili? Jaké pozice ve vyhledávači s jakými texty vás nejvíce zaujaly nebo oslovily? Našli jste průvodce výběrem mobilního telefonu na nějaké mikrostránce? Objevili jste recenze nebo články, které srovnávaly typ telefonu, který chcete? Shlédli jste diskuze a zkušenosti majitelů a jak o něm mluví? Stávalo se vám, že jste poté viděli reklamu na onen telefon - dá se říci, že téměř všude? Přesvědčilo vás to, že ten telefon nebo úplně jiný produkt je dobrý, jenom proto, že o něm všichni mluví nebo že je všude vidět? Pokud ano, pak jste narazili na kvalitní Inbound marketing.

Jste připraveni na to, vyzkoušet Inbound marketing?
Chcete vědět více - poraďte se s odborníky.

Oblíbené články

062016

Inbound marketing

14.06.2016

Dosáhněte obrovských a stabilních výsledků díky Inbound marketingu.

> DETAILY
Vyžádejte si nezávaznou nabídku na info@seosro.cz

FULLSERVICE

Připravíme komplexní marketingovou strategii na míru vaší firmě a zajistíme její plnění. Nastavíme efektivní a účinný způsob propagace. Přivedeme relevantní zákazníky a pomůžeme k většímu obratu. Budete v těch nejlepších rukou celého týmu expertů z různých oblastí, vše bude procházet podrobnou kontrolu, docílíme maximálních výsledků.

zajistíme Váš úspěch na internetu

SEO - optimalizace pro vyhledávače PPC a SEM kampaně Newslettery a e-mail marketing Sociální sítě Zvyšování návštěvnosti a konverzí Cílení na rentabilní zákazníky
Pošlete poptávku


(c) copyright 2016 by SEO optimalizace s.r.o.   |   Všechna práva vyhrazena.

SEO optimalizace s.r.o.

Vytváříme úspěšné webové stránky a aplikace. Přivádíme zákazníky a zvyšujeme zisky. Školíme výkonnostní marketing a SEO.

Web, který prodává SEO, které vydělává Školení, které šetří